Palīdzam klientiem sasniegt TOP pozīcijas Google meklētājā kopš 2013. gada. Mūsu SEO pakalpojumi balstās uz vairāk nekā 33 000 stundu pieredzi, kas ļauj īstenot jebkuras sarežģītības SEO projektus.
iMarketings.lv
- SEO pakalpojumi un optimizācija kopš 2013. gada
- No vizītkartes lapām līdz sarežģītiem e-veikaliem
- Cenas sākot no 500 EUR/mēn
- Pieredze arī nozarēs ar specifisku regulējumu un ierobežotu reklāmas vidi
Par SEO no mūsu YouTube video bloga
“iMarketings.lv ir mūsu ilggadējs sadarbības partneris, kas palīdz mums augt digitālā vidē Baltijā un pārvalda Google Search, Display un Facebook reklāmas kampaņas, kā arī rūpējas par SEO rezultātiem. Esam ļoti apmierināti ar sadarbību un varu ieteikt iMarketings.lv aģentūru visiem, kas meklē partneri, kas iedziļinās klienta biznesā un meklē iespējas, kā uzlabot rezultātu un sasniegt mērķus”.
Kā mēs sniedzam SEO pakalpojumus
Google algoritmi nemitīgi attīstās, tāpēc efektīvi SEO pakalpojumi prasa precizitāti un zināšanas. Katrs mūsu SEO speciālists rūpīgi analizē mājaslapas tehnisko stāvokli, saturu un ārējās saites, lai nodrošinātu ilgtspējīgus rezultātus. Mūsu optimizācijas process ietver auditu, stratēģijas izstrādi un regulāru monitoringu ar atskaitēm, kas ļauj nepārtraukti pilnveidot rezultātus.

1. Iepazīšanās ar klienta situāciju
Situācijas var būt dažādas, tāpēc mēs noskaidrojam:
Katrs uzņēmums ir unikāls, tāpēc sākumā noskaidrojam biznesa mērķus, sagaidāmo rezultātu un izpildes termiņus. Mūsu SEO speciālists analizē, kā SEO optimizācija var palīdzēt sasniegt rezultātus, un piedāvā sākotnējo SEO auditu, lai novērtētu vispārējo situāciju. Šajā posmā definējam virzāmos produktus/pakalpojumus, izvērtējam konkurenci un citus faktorus, kas var ietekmēt startēģiskos soļus.
2. Sākotnējais audits
Sākotnējais SEO audits palīdz novērtēt mājaslapas tehnisko un satura stāvokli, kā arī noteikt, vai SEO optimizācija var palīdzēt uzņēmuma izaugsmei. Audita laikā fiksējam galvenās nepilnības – tehniskās kļūdas, satura trūkumus un atpakaļsaišu kvalitāti.
Pat ja tas ir tikai bezmaksas SEO audits, mēs pārbaudām būtiskākos SEO aspektus:
- tehnisko SEO;
- saturu;
- atpakaļsaites (backlinks),
lai saprastu nepieciešamo darba apjomu un reālos izaugsmes mērķus.
3. Pielāgots piedāvājums
Pēc audita mums jau ir priekšstats par darba apjomu, tāpēc varam sagatavot pielāgotu mājaslapas SEO piedāvājumu. Piedāvājumā iekļaujam abus SEO galvenos virzienus:
- iekšējais SEO;
- ārējais SEO.
Ja uzņēmuma darbība ir saistīta ar konkrētu reģionu vai pilsētu, piedāvājumā var iekļaut arī lokālo SEO, lai uzlabotu redzamību vietējos meklēšanas rezultātos un Google kartēs.
4. Padziļināts SEO audits
Ja sākotnējais audits palīdz noteikt darba apjomu un piedāvājumu, tad padziļinātais audits ļauj izstrādāt SEO stratēģiju un konkrētu rīcības plānu.
Pēc līguma parakstīšanas veicam padziļinātu auditu, kurā tiek:
- analizēti atslēgvārdi un konkurenti;
- noteikti primārie (stratēģiskie) atslēgvārdi;
- veikta detalizēta mājaslapas analīze;
- izstrādāta SEO stratēģija un realizācijas plāns.
5. Iekšējais SEO (Onsite SEO)
Šajā posmā veicam mājaslapas sagatavošanu efektīvai SEO optimizācijai. Iekšējais SEO uzlabo lapas tehnisko struktūru, saturu un lietojamību, nodrošinot stabilu pamatu ārējai optimizācijai un ātrākiem rezultātiem.
Darbi, ko veicam šajā posmā:
- Search Console datu analīze;
- tehniskais audits;
- semantiskā kodola sagatavošana (atslēgvārdu attiecināšana uz sadaļām);
- virsrakstu (Title) un aprakstu (Description) sagatavošana galvenajām sadaļām;
- ieteikumi satura uzlabošanai;
- iekšējā SEO pilnveidojumu saraksta sagatavošana;
- pārbaudes lapas (checklist) izveide programmētājiem;
- programmētāja darba pārbaude.
6. Ārējais SEO (Offsite SEO)
Kad mājaslapa ir tehniski sagatavota, sākas tās virzīšana meklēšanas rezultātos. Šajā posmā īstenojam plānu, kas balstīts uz atslēgvārdu un konkurences analīzi.
Mēs fiksējam sākotnējās pozīcijas un galvenos KPI, lai regulāri mērītu progresu. Visi darbi tiek veikti ar drošām un Google atzītām metodēm, nodrošinot, ka mājaslapa netiek bloķēta vai ierobežota meklētājā. Ārējais SEO ir ilgtermiņa process, kura rezultāti parasti redzami 3–12 mēnešu laikā.
Daži no darbiem, ko veicam šajā posmā:
- publikāciju resursu izpēte un izvēle;
- ikmēneša publikāciju plāna sastādīšana;
- satura prasību izveide un unikāla satura sagatavošana;
- rakstu publicēšana nozares portālos;
- SEO aktivitāšu analīze.
7. Regulāras atskaites ar secinājumiem un priekšlikumiem
Katram klientam ir individuāla pieeja, tāpēc pielāgojam gan atskaišu saturu, gan formu. Parasti tās sagatavojam reizi mēnesī, iekļaujot detalizētus rezultātus, SEO speciālista secinājumus un praktiskus ieteikumus turpmākai izaugsmei.
Mūsu mērķis ir runāt biznesa valodā – skaidri par progresu, rezultātiem un nākamajiem soļiem.
Mājaslapas SEO priekšrocības salīdzinājumā ar citiem komunikācijas kanāliem
Uzņēmumi bieži izvēlas vairāku mārketinga kanālu kombināciju, taču SEO optimizācija arvien biežāk kļūst par ilgtermiņa prioritāti. Lai gan sākotnējos posmos SEO bieži netiek iekļauts, vēlāk tas kļūst par būtisku konkurences priekšrocību.
Kāpēc uzņēmumi izvēlas SEO:
1. Bezmaksas un kvalitatīva datplūsma
Pirmās pozīcijas Google meklēšanā nodrošina bezmaksas klikšķus no lietotājiem, kas jau interesējas par konkrētu produktu vai pakalpojumu. Aptuveni 60% klikšķu nonāk mājaslapās, kas ir pirmajās piecās meklēšanas pozīcijās – tāpēc SEO ir viens no efektīvākajiem kanāliem kvalitatīvu potenciālo klientu piesaistei.

2. Augstāks uzticības līmenis nekā reklāmām

Cilvēki bieži izvairās no apzīmējuma “reklāma” un izvēlas dabīgos meklēšanas rezultātus, uztverot tos kā uzticamākus. Tāpēc SEO parasti nodrošina lielāku klikšķu skaitu (CTR) un ilgtermiņa efektivitāti.
3. Ilgstošs efekts bez reklāmas budžeta
Atšķirībā no maksas reklāmas, SEO rezultāti neizzūd līdz ar budžeta beigām. Ja mājaslapa ir ieguvusi augstu pozīciju, tā saglabā redzamību arī bez papildu tēriņiem, nodrošinot stabilu un noturīgu plūsmu.

4. Augstāka apmeklētāju kvalitāte

SEO piesaista lietotājus, kas jau ir pirkšanas procesā un aktīvi meklē risinājumu. Šie apmeklētāji biežāk kļūst par klientiem, jo viņi paši izrāda savu interesi un uzticas dabīgajiem rezultātiem vairāk nekā reklāmām.
Klienta veiksmes stāsts
Kopš 2013. gada palīdzam uzņēmumiem sasniegt augstākās pozīcijas Google meklēšanas rezultātos. Viens no mūsu klientiem – zobārstniecības uzņēmums – vēlējās izcelties ļoti konkurētspējīgā nišā ar atslēgvārdu “zobārstniecība”.


Mūsu komanda pieņēma izaicinājumu, un jau pēc 7 mēnešiem klients sasniedza TOP3 Google rezultātos. Šis ir tikai viens no daudziem veiksmes stāstiem, kas apliecina, ka pārdomāta SEO optimizācija sniedz ilgtermiņa rezultātus.
Ja arī Jūs vēlaties uzlabot sava uzņēmuma redzamību Google un Bing meklētājos, sazinieties ar mūsu SEO speciālistu un saņemiet pielāgotu virzīšanas plānu!
Piesakiet bezmaksas konsultācijuiMarketings:
- Uz rezultātu orientēta sadarbība. Garantija, ka sasniegsim augstākās vietas dabīgajos meklēšanas rezultātos;
- Klientam vienmēr saprotamas attiecības;
- Daudzi veiksmes stāsti un lieliski rezultāti gan Latvijā, gan eksporta tirgos;
- No 2013. gada mājaslapu SEO optimizācijai esam veltījuši vairāk nekā 36 000 stundu.
Mūsu klienta izaugsme, panākot teicamu sniegumu, SEO optimizācijas rezultātā

Biežāk uzdotie jautājumi
Kas ir SEO optimizācija?
SEO optimizācija ir process, kas palīdz Jūsu mājaslapai sasniegt augstākas pozīcijas Google meklēšanas rezultātos un piesaistīt potenciālos klientus. Tas ietver trīs galvenos virzienus – tehnisko, iekšējo un ārējo SEO, kas kopā nodrošina redzamību un stabilu izaugsmi.
Mūsu SEO speciālisti pielāgo stratēģiju katra uzņēmuma situācijai, ieviešot gan tehniskos, gan satura uzlabojumus. SEO mērķis nav tikai sasniegt augstākas pozīcijas, bet arī uzlabot lietotāja pieredzi, padarot mājaslapu ērtāku, saprotamāku un vērtīgāku gan cilvēkiem, gan Google.
Kas ir iekšējais SEO?
Iekšējā SEO optimizācija ir darbību kopums, kas uzlabo mājaslapas tehnisko un satura kvalitāti, padarot to draudzīgu Google meklētājam un sagatavotu ārējai SEO attīstībai.
Tās pamatā ir SEO audits, kurā tiek vērtēti:
- tehniskie aspekti – lapas ātrums, struktūra, koda un failu (sitemap, robots.txt) atbilstība;
- satura kvalitāte – virsraksti, meta apraksti, teksta garums un atslēgvārdu atbilstība;
- vizuālie elementi – attēli, grafikas un video saturs.
Balstoties uz analīzi, SEO speciālists sagatavo ieteikumus un pilnveidojumu sarakstu programmētājam. Kvalitatīva iekšējā SEO optimizācija nodrošina stabilu pamatu augstākām pozīcijām un uzlabotu lietotāja pieredzi.
Kas ir ārējais SEO?
Ārējais SEO ietver darbības, kas palielina mājaslapas autoritāti un uzticamību Google acīs. Tā mērķis ir uzlabot lapas vērtību un atbilstību atslēgvārdiem, izmantojot kvalitatīvas atpakaļsaites (backlinks) no citām uzticamām vietnēm.
Šī ārējā SEO optimizācija palīdz Google algoritmiem saprast, cik nozīmīga un vērtīga ir konkrētā mājaslapa. Lai gan augsta autoritāte negarantē pirmo vietu meklēšanas rezultātos, tā būtiski veicina redzamību un kopējo SEO efektivitāti, īpaši kombinācijā ar kvalitatīvu iekšējo optimizāciju.
Ko nozīmē “melnā” SEO optimizācija un kāpēc mēs to neiesakām?
“Melnā” SEO optimizācija (Black Hat SEO) ietver paņēmienus, kas pārkāpj Google noteikumus, lai mājaslapa īslaicīgi iegūtu augstākas pozīcijas. Šādi risinājumi sola ātru rezultātu, taču rada lielu risku – meklētājs var samazināt lapas redzamību vai pat pilnībā to izslēgt no rezultātiem.
Atjaunot reputāciju pēc šāda soda ir gandrīz neiespējami, tāpēc mēs izmantojam tikai drošas un ilgtspējīgas SEO optimizācijas metodes, kas nodrošina stabilu izaugsmi un uzticamu vietu Google meklētājā.





